perjantaina, lokakuuta 14, 2005

Persoonallisuustesti

Minäkin sorruin suorittamaan persoonallisuustestin, joita näkyy nyt netti olevan pullollaan. Tämä testi kertoo minusta oikeastaan häkellyttävän totuudenmukaisesti:

Tasapainoisuus (stability) toi minulle korkeat pisteet, mikä osoittaa minun olevan hyvin rento, itsevarma, rauhallinen ja elämänmyönteinen ihminen.

Järjestelmällisyys (orderliness)toi myös korkeat pisteet ja sain kuulla olevani vähän liiankin järjestelmällinen, toki luotettava ja siististi käyttäytyvä. Teen kuulemma liian kovasti töitä ja minun pitäisi pystyä suurempaan joustavuuteen, välittömyyteen ja hauskanpitoon.

Ulospäinsuuntautuminen (extraversion)oli heppoista tasoa. Olen vain silloin tällöin puhelias, sosiaalinen ja yhteistyöhakuinen. Enemmän minua leimaa omien asioiden pohdiskelu ja itseni kehittely.

Oikeastaan ainoa juttu, jossa koen testin epäonnistuneen minun kohdallani, oli tuo sosiaalisuusaspekti. Kyllä minä olen itse asiassa hyvin seurallinen ihminen.

Advanced Global Personality Test Results
Extraversion |||||||||||||||| 66%
Stability |||||||||||||||||| 76%
Orderliness |||||||||||||||||| 80%
Accommodation |||||||||||||||||| 76%
Interdependence |||||||||| 36%
Intellectual |||||||||||||||||||| 83%
Mystical |||||| 30%
Artistic |||||| 30%
Religious |||||||||||||||||||| 90%
Hedonism || 10%
Materialism || 10%
Narcissism |||||||||||||||||||| 90%
Adventurousness |||||||||||||||| 70%
Work ethic |||||||||||||||||||| 90%
Self absorbed |||||| 23%
Conflict seeking |||||||||||||| 56%
Need to dominate |||||||||||||||| 70%
Romantic |||||| 30%
Avoidant |||||||||||||| 56%
Anti-authority |||||||||||| 50%
Wealth |||||| 30%
Dependency |||||| 23%
Change averse |||||||||||| 43%
Cautiousness |||||||||||||| 56%
Individuality |||||||||||| 50%
Sexuality |||||| 30%
Peter pan complex |||||| 23%
Physical security |||||||||||| 43%
Physical Fitness |||||||||||||||||||| 90%
Histrionic |||| 16%
Paranoia |||||||||| 36%
Vanity |||||||||| 36%
Hypersensitivity |||||||||||||||| 70%
Female cliche |||| 16%
Take Free Advanced Global Personality Test
personality tests by similarminds.com

Blogiarkisto