lauantaina, tammikuuta 14, 2006

Ravintokirjojen tuottamista ja muuta sähläilyä


Olen viime viikkoina jonkin verran ahkeroinut. Pistin nettiin päivitetyn version nettikirjastani Tutkimustietoa urheilijan ravinnosta (180 sivua tiheää pränttiä). Se on jo paisunut aikamoisen isoksi tietolähteeksi muillekin kuin urheilijoille. Hanki sinäkin jo tänään täydet lukuoikeudet. Ohjeet löytyvät mallitiedostosta. Sain myös äsken uusia tilauksia Multimedia-CD versiostani koskien tuota urheilijan ravinto-opasta, joten pistin tilaajille ihan uuden version (10.1.2006). Siinä on lähes 10 000 sivua luettavaa ravinnosta. CD ei ole hinnalla pilattu, sillä sen saa omaksi peräti 50 euron hintaan. Tekee muuten 0,5 senttiä / sivu. En ole laskenut miten monta CD:tä minun pitäisi myydä, jotta pääsisin yli 1 euron tuntipalkoille. Mukavia unettomia öitä olen viettänyt Multimedia-CD:n parissa!
Lisäksi olen kuullut, että keskiviikkona 11.1.2006 ilmestynyt kirjani Kilpirauhaspotilaan Ravinto (ISBN 952-91-9861-2) on myynyt hyvin. Kilpirauhaskirjaa saa Suomen Kilpirauhasliitosta.
Juoksija-lehdestä voitte lukea muita ravintoaiheisia juttujani kestävyysurheilijoille.
Tiedustelkaa minulta kerran kuussa ilmestyviä ilmaisia Ravintouutisiani.

Lopuksi, kiitos mukavasta kannustuksesta, jota olen saanut teiltä koskien vaatimatonta ja kovassa kiireessä tehtyä blogiani. Kehittelen sitä lähinnä saadakseni terveys- ja ravintoideoita. Se on myös muodostunut oivaksi kommunikointivälineeksi.

Blogiarkisto