torstaina, maaliskuuta 09, 2006

christer sundqvist 17.4.1957 - 14.12.2040

Helsingin Sanomien verkkoversiosta löytyi Deadline, jolla aika mauttomalla tavalla voi laskea kuolinpäivänsä tietyn terveysennusteen mukaan. Palveluun kuuluu suojelusenkelin vinkkejä loppuelämää varten. Hyvää terveyttä ja pitkää ikää enkeli ennusti minulle houkuttelemalla minut pois mm. tupakan äärestä ja normaalipaino olisi syytä ylläpitää. Ei liene kohtuuton vaatimus. Pitkää ikää ennusti mm. kohtuullinen alkoholinkäyttö, hyvä hengityskapasiteetti ja fyysinen aktiviteetti. Alkoholinkäyttöni on lähes olematonta, joten tuossa on paranneltavaa. Palveluun mukaan houkuteltu pikkupiru yritti kovasti vakuuttaa, että olen valinnut vaarallisen urheilulajin, eli lenkkeilyn. Lisäksi taidan pikkupirun mukaan harrastaa aivan liikaa hyötyliikuntaa. Pitäisi enemmän ajella ympäriinsä henkilöautolla. Painoindeksini on 19,82, eli olen normaalipainoinen. Suojelusenkelin mukaan söin terveellisesti, pikkupiru yritti turhaan vakuutella minua ravintoni vaarallisuudesta.

Ai niin, se kuolinpäiväni: perjantaina 14 joulukuuta 2040 minä siirryn ajasta ikuisuuteen 83-vuotiaana. Viimeistään silloin lopetan blogimerkintöjen tekemisen.

Blogiarkisto