maanantaina, huhtikuuta 03, 2006

Häiriköintiä


Jonkin verran minun blogiani on viime viikkoina häiritty epäasiallisin kommentein. Älkää hermostuko jos välillä näette minun poistelevan kommentteja. Asialla on todennäköisesti aina sama anonyymi kommentoija, joka herjaa sekä minua että muita kunniallisia ihmisiä. Hän on sairas. Poistan hänen viestejään suojellakseen häntä. Pelkään pahoin, että herjauskanne lähtee välittömästi jos hänen henkilöllisyytensä paljastuu. Kommenttien moderointi osoittautui minulle aivan liian hankalaksi toteuttaa. Tuon moderoinnin suhteen minulla on tuttu kohtalotoveri: maalainen. Keltaisen talon puuhamies ei myöskään muistanut tuoda moderoidut kommentit esille.

Äsken saapuneet lukuisat loukkaavat viestit (iltakajo!) pakottavat minut ottamaan pois käytöstä kommentointimahdollisuuden. Kommentit oli taitavasti siroteltu ympäri blogiani. Ei minulla ole aikaa jatkuvasti siivota hänen jälkiään.

Iltakajo voitti minut 1 - 0. Hän on nyt varmaan oikein tyytyväinen mies/nainen? Oheisessa kuvassa näkyy ongelman laajuus. iltakajo on käynyt jättämässä kommentit (htv.fi klo 8.26.45 ja saunalahti.fi klo 10.03.19) käsittämättömän uutterasti 89:ään blogipostaukseeni. Äsken tuli sähköpostiin enemmän näitä hänen kommenttejaan. Toivon pikaista paranemista hänelle!

Blogissani ei enää ole kommentointimahdollisuutta. Tavattoman surullista, sillä osa tämän blogikirjoitteluni viehätyksestä on nyt kadonnut. Lähettäkää sähköpostia!

Olen saanut runsaasti sähköpostia. Menen nyt nukkumaan. Huomenna on uusi päivä! En voi käsittää miksi minua tällä tavalla häiritään! Kiitos myötätunnosta.

Olen saanut toistakymmentä myötätunnon viestiä. Vastatessani näihin viesteihin venyy nukkumaan meno jonkin verran. Se on kuitenkin sen arvoista. Jatkan blogini pitoa ja kommentointi onnistuu näin sähköpostin välityksellä. En koskaan tule paljastamaan sähköpostilla kommentoivien henkilöllisyyttä. Yritän pistää kommentointimahdollisuuden päälle taas arviolta kuukauden kuluttua.

terveisin yöpuulle menevä christer

Blogiarkisto